ScottsdaleLift gunting bergerak sepenuhnyaTiga terus membantu kestabilan dan peningkatan pengeluaran

masa pelepasan:2024-01-26 22:09:27 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:194

Petua teras:Scottsdale,Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan,Scottsdal

Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan,ScottsdalePlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulik, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

ScottsdaleTinggi angkat besar: (jenis piawai) (model berikut boleh dibuat mengikut keperluan pelanggan)

Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

PyuPerhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.


ScottsdaleLift gunting bergerak sepenuhnyaTiga terus membantu kestabilan dan peningkatan pengeluaran dan operasi



When installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

Sebagai peralatan operasi ketinggian tinggi, aksesori platform pembangkit jenis keretapi panduan juga mempunyai fungsi yang berbeza. Hari ini kita akan bercakap tentang fungsi valv overflow, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

When installing the fence cage yang merupakan salah satu aksesori platform pembangkit tetap.

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Jabatan KewanganI a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Di mana saya boleh mencarinya?Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Struktur dan prinsip kerja platform operasi yang boleh dipotong terdiri daripada menarik paip, cahaya pinggir, blok sokongan, lajur plat tekanan, skru,ScottsdaleGerakan jambatan naik bimbit, pads spring, pads rata, cap kunci, rod skru, pangkalan, bingkai sementara, plat platform, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja,ScottsdalePlatform mengangkat liga aluminium empat pilar, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

ScottsdalePeribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.


Hak cipta dan notis:
1. ScottsdaleLift gunting bergerak sepenuhnyaTiga terus membantu kestabilan dan peningkatan pengeluaran yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ScottsdaleLift gunting bergerak sepenuhnyaTiga terus membantu kestabilan dan peningkatan pengeluaran, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ScottsdaleLift gunting bergerak sepenuhnyaTiga terus membantu kestabilan dan peningkatan pengeluaran adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ScottsdaleLift gunting bergerak sepenuhnyaTiga terus membantu kestabilan dan peningkatan pengeluaran mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Scottsdalemengesyorkanberita
ScottsdaleBerita terkini